Hejka naklejka

Informuję iż blog jest w stanie zawieszenia lecz strasznie nas do niego ciągnie,
♥ Opowiadanie umieszczone na blogu będzie krótkie, jest tylko krótką przygodą, którą zapragnęłyśmy przeżyć razem z drugą autorką,
♥ Kochaj Stevena Tylera; szanuj go i wielb!

czwartek, 9 kwietnia 2015

Smutno trochę...

... Bo nikt nie skomentował rozdziału, który znajduje się niżej. Minął już ponad tydzień, jak nie dwa, a tu zero odzewu. Jednak nie to jest dzisiaj najważniejsze. Postanowiłyśmy z Wiktorią numer 2 (ciągle trwają kłótnie o numer. XD), że na tym blogu pojawi się góra 10 rozdziałów naszych Upadłych Aniołów. Upadek tych będzie akurat dosyć krótki, choć powstaje długo. 
 Chciałabym zaprosić Was jeszcze na nowego bloga, którego istnienie mnie dobija, bo i tam jest mały odzew. Nie potrafię jednak przyciągać czytelników, żadna z nas nie potrafi tego zrobić.
 Powód Do Życia to czysty przypadek.


kochac-to-taka-piekna-rzecz.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Próbowałam skomentować tamten, ale się dało zrobić tego w mój sposób...ale czytałam. Logować się nie zamierzam, a nie ma tam miejsca dla pół anonimów, jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żuczki kochane ... ja przybyłam dopiero teraz. Wiedzcie, że ja ten blog czytam i tamten rozdział przeczytałam, i chciałam to Wam napisac nawet (ale nie lubię pisać w komentarzu samego "przeczytałam" ... )chciałam jakiś komentarz, choćby najmniejszy. Ale nie mam kiedy!!! Wybaczcie! Ja tam wrócę jeszcze!

    OdpowiedzUsuń