Hejka naklejka

Informuję iż blog jest w stanie zawieszenia lecz strasznie nas do niego ciągnie,
♥ Opowiadanie umieszczone na blogu będzie krótkie, jest tylko krótką przygodą, którą zapragnęłyśmy przeżyć razem z drugą autorką,
♥ Kochaj Stevena Tylera; szanuj go i wielb!

niedziela, 2 listopada 2014

Bohaterowie - ,,And I'm sayin' a prayer for the desperate hearts tonight"

~*~


Melanie Wilson



09.10.1958 r.
,,Zawsze się zastanawiałam, czy ktoś by za mną tęsknił, gdybym się zaćpała, ale raczej nie... Nie ma nikogo takiego. Przecież ja mam tylko chodzić na uczelnię, ha, i kiedyś tam zdać to wszystko. Tylko ciekawe kiedy."


~*~



Mike Nelson


13.05.1956 r. (w piątek, kurwa...)

,,Mój każdy dzień ma prosty schemat - muszę zapalić, muszę się napić i znaleźć jakiś dobry towar. Może jeszcze pójdę gdzieś z kumplami... Zależy od mojego... Stanu." *



~*~



Steven Tyler


26.03.1948 r.
,,Każdej nocy inna. Brzydka, czy ładna - nie ma dla mnie różnicy. Cyrinda gdzieś tam czeka, trudno. W takich momentach się nie myśli nawet pomimo tego, że..."



~*~


Mark Popow


12.08.1956 r.

,,Podobno jest gejem, ale nikt nie jest tego pewien, ponieważ informacji tej udzielił mi Mike, a jemu się nie wierzy. Markowi zresztą też..."




~*~


Cyrinda Foxe


,,Idealne zdjęcie do naszego wspólnego albumu zdjęć, którego nie posiadamy. Ja... Lubię się z nią kłócić, tak. I tak wiem, że wróci albo raczej - ja wrócę.
Choć na tym zdjęciu całkiem korzystnie... Wyszła. Ale nie przysłania mnie, ha, bo, ja wyszedłem jeszcze lepiej."



* - ja wiem, że to Nuno, ale ktoś się uparł... (Faith)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz